martes, 20 de mayo de 2008

A dimarts

Avui he complert, i ahir també. M'explico: despres de dissabte la sensació va ser de poca feina; una sprint on a la bici no pots còrrer es converteix en nedar 15 minuts, descansar una estona almenys fisicament, i còrrer 20 minuts. Van ser 35 minuts trencats per uns 45 d'anar en bici intentant no caure. I tot el dia dedicat a això. El dubte es si ja va be aixó de fer sprints si el que vull es fer es llarga distància... o be es preferible un entrenament llarg de bici o carrera. Diumenge va ser impossible fer res. Així m'he plantejat que almenys he de seguir els entrenaments.
Ahir surto a còrrer a les 8:00, l'últim àpat, lleuger, l'havia pres a les dues... començar a còrrer amb gana es dur, molt dur. Vaig aguantar: 60' i 12km. Em vaig arrossegar literalment.
Dimarts, es a dir, avui arribo a la piscina amb una hora per davant com a màxim i 2600m. Ha estat dur però al final ha sortit gairebe tot: 2300 m. per que començava un curset. Ah i una sèrie de 100 en 1' 31''. La resta nedant en 1:45 a 1:50. Hauré d'arreglar els temes mes complicats: temps i menjars...

No hay comentarios: