sábado, 3 de mayo de 2008

tiradeta dels tres portets?????

Quina sortideta: 5h 30' o el que es el mateix: 330', mitja de 27 km/h, el desnivell no el se, pero el ritme si... la ultima tirada entre Cardedeu i BCN, 33 km a una mitja de 30,4 km/h que no està gens malament tenint en compte que ja portavem 100 km a les cames.
Una sortida molt maca encara que dura, amb uns quants entrenaments així ja me n'anava tranquil a les dobles olímpiques. Pujada de tres portets, dos d'ells Orrius i Collsacreu de 3a categoria. D'entrada tranquils fins començar la pujada, pujada a Tiana "per escalfar cames" que va dir algú... baixada a St. Fost, La Roca pujada cap a Orrius, Vilassar, Mataró... aquest tram a sac no se com collons hi anavem pero no a menys de 34 km/h de mitjana. Arribem a Arenys i tornem a pujar cap a Arenys de Munt i d'allà a Collsacreu, aquí vaig tenir una pàjara per falta de menjar i també suposo que em va desanimar veure que nomes para en un semàfor i vaig perdre de vista als altres: l'Hector, Jaume i el Carlos. Aqui vaig descobrir que no hi havia treba. L'hector em va esperar i vam pujar a un ritme mes baix que els altres. D'alguna manera vaig recuperar, descens cap a St. Celoni i enfilem la nacional fins Cardedeu. Parada absolutament necessaria per mi, m'ho vaig veure tot, i vam seguir cap a BCN. Només destacar aqui que durant uns minuts em vaig posar a tirar del grup per poder fer algun quiometre acoplat sense pensar en frenar i la veritat es que aquesta gent esta molt forta: aguantar 135 km. davant al ritme que va sortir, de 27 km/h es una cosa que de moment, em sembla fora del meu abast. Fan falta molts quilometres, i de moment l'objectiu serà aguantar aquest ritme d'entrenaments encara que sigui tancant en tot moment el grup. Ah i mantenirme a roda, i poder treurem la roba deixant-me anar de les mans, i que no es surti la cadena... falta molt encar per aprendre de la bici.
La recuperació va ser francament bona i diumenge a la tarda vaig sortir a còrrer amb el Marcos per Can Dragó; 55' i uns 11 km... alguna cosa passa amb el pulsòmetre que no em marca bé. Ahir una mica d'aigua, nomes 1000m., i avui avançaré l'entrenament de còrrer de demà...

No hay comentarios: