domingo, 18 de mayo de 2008

Triatló St. Feliu de Guixols.













Despres d'una setmana amb no massa entrenament, de regeneració diriem, arriba la primera triatló de l'any per mi. Fa un any just i al mateix lloc que vaig fer la primera triatló. Veurem la diferència.
La sortida per masculi absolut sense club i v1. Bona sortida, la primera que faig corrent, al principi una mica de descontrol pero despres d'empentes i cops fem un grup que ja no en deixem fins el final. Nedo descansat i sense forçar, el temps un 14:30 aprox. La bici comença forta amb pujades despres d'una transició molt lenta. Només portava uns 3 km quan ha començat a ploure. Cada cop mes fort, fins que hi ha hagut un moment que queia una cortina d'aigua impressionant, la bici havia d'anar completament vertical, perque sino es movia del tot. Les ulleres al butxaca per que no es veia gens. Les pujades be; les baixades impossibles: si tocava el fre me'n anava a terra i si no el tocaba m'acceleraba i a alguna corva he estat pensant: o me'n vaig a terra o contar la muntanya... així despres de molt patir he arribat un altre cop a St. Feliu. Bici a la barra completament descansat i a còrrer m'he sentit molt bé, he avançat bastant gent, cosa que no estic gens acostumat a la carrera i fins i tot el ritme ha estat progressiu. Al final el temps 20:35 per 5km. Xop, he acabat. Ens en trobat a l'arribada amb el David que havia acabat feia una estona i al cap d'una altra ha arribat el Miquel. Al final bona cursa, i bona posició: 75.

No hay comentarios: