sábado, 12 de julio de 2008

La crisis de los 40... km/h

No sabia si sortir avui, lo qual hagues estat una equivocació, vaig trucar l' Hector ahir a la tarda. Quins plans tenim?" Tiradeta tranquila fins a Sant Pol i tornem per l'interior" vaig dir-me: de puta mare, sortideta tranquila per oblidar-me una mica d'aquesta setmana. A les 6:30 sonaba el despertador, i despres de trovar-nos amb l'Hector hem arribat al punt de trobada a les 7:30.S'han començat a complicar les coses quan el Jaume ha dit que fariem la pujadeta famosa, que aniriem a "ritmillo" y comentaris com aquest. Ja rapidament ens hem trobat a la NII a mes de 40 km/h passant a gent i apretant, lo fotut ha estat mirar enrera i veure que algú s'havia afegit al grup, no es que siguem estupids ni que no volguem coneixer gent, només passa que quan això passa els altres dos de la foto de dalt es posen a apretar 41, 42, 43 mantenint 44 ... i pujant fins que la gent s'acaba de despenjar. I no es per dir-ho pero mirant be la foto: fotem por!! Ells dos a dalt de la bici asseguro que estan bojos i disfruten a tope, jo ara que començo poc a poc a aguantar, també. A l'arribar a la pujadeta ja m'han avisat que posses tot el que tenia d'entrada, girem a la dreta i subidon: no d'adrenalina sino de carretera com diu l'Hector al cel. Pujada durisima que avui nomes m'han ensenyat i que no crec que trigui gaire en intentar arribar al final. Fa dues setmanes Jaume va haver de posar peu a terra, no dic més... en algún moment m'he trobat utilitzant tot l'ample de la carretera per fer zigazagues i poder pujar, aproximadament 1 km mes tard hem baixat. Ells han tirat a sac cap a baix en direcció Vallirana i ens hem trobat al bar. La mitjana com he posat abans 30,1 km/h amb la pujadeta inclosa. Fotos, riures i tornada "tranquila" on s'ha afegit el Carlos. Ja he vist que amb els 30 i pico no en tindriem prou, que estem entrant a li crisi dels 40 com ha dit el Jaume i així ha estat: baixada infernal arrencades de semafors a tope, algún sprint amb el Carlos, he intentat tirar davnat una estona a una mitja alta pero rapidament m'han agafat i ja s'ha vist que l'havia tornat a cagar: si estan tranquils no els despertis he pensat... s'han posat a un ritme brutal xupant rodat a 45 km/h se n'anaven buscant camions d'escombreries per volar en pla, i jo darrere intentant agafar-los. Imposible crec que s'han començat a palntejar els 50... i a mi per això em falta.En definitiva una sortida que m'ha salvat la setmana a nivell d'entrenaments i, possiblement el millor entreno en dues rodes que he fet fins ara, mes de 100 km ( no se exactament) i mitjanes altissimes per mi. Content. Molt.

El Jaume i el Carlos mostrant-se el seu afecte... jeje

The need for speed : Hector i Jaume disposats a anar a roda d'un camió d'escombraries per anar encara més ràpids. Jo com sempre, a distància... estic per esciure un manifest en contra del drafting.

Avui he completat l'entrenament setmanal amb una sessio de força pel matí i una tirada de 70' de carrera a la tarda.

No hay comentarios: