domingo, 24 de febrero de 2008

Esperances renovades

Aquest matí m'he aixecat amb forces!! Després del mal trangol de la carrereta d'ahir a la tarda m'he aixecat resec per la calefacció però amb molta energia, el qual per mi no es normal un diumenge si el dissabte he esquiat. Els nens i la Olga bojos per anar a esquiar i jo amb més ganes que el dia anterior. Arribem a pistes i despres de deixar a Claudia al jardí de neu, pujem amb el Nil a fer una baixada: genial la sensació d'esquiar tots dos! despres he fet algunes baixades mes amb la Olga, i l'Aida, aquestes ja a sac oblidant-me de conservar la forma per diumenge que be.
Alguna baixadeta més passant troços de vermelles amb el Nil i cap el restaurant amb la Clàudia. Viatge de tornada amb la necessitat d'anar a còrrer. Inclús ala caravana de baixada m'ha donat la idea de sortir del cotxe i fer els 70' corrent per Berga. La Olga m'ha aturat. Bé, després de col.locar tot al seu lloc surto a còrrer i em trovo que la cma começa a respondre: fa mal però permet còrrer. Escalfament a 4:50, uns 6 km entre 4:20 i 4:40, retorn al ritme de 5:00 i uns 1.500m entre 3:30 i 4:00 per veure si estava viu. He acabat amb un ritme molt suau per posar-ho tot a lloc. Total: 14 km. ritme 4:45 min/km. M'en vaig a dormir satisfet i convençut que la pájara d'ahir es debia a l'alçada.

No hay comentarios: