martes, 19 de febrero de 2008

Historial 2008

Aquest any la preparació va començar per la Sant Silvestre, amb un objectiu de 41:30 i després de molt patiment i amb l'inestimable ajuda de l'Hector i amb el Santi empenyent vaig poder apropar-me als 42:
10.000 m. : 42' 04"

Després d'això van venir les mitges de Sitges, amb un recorregut molt agradable i molt bones sensacions. El temps final va ser de 1h. 37' 08". Mes tard a Granollers intentant fer un bon temps vaig baixar fins la que, de moment es la meva marca a la Mitja Marató:

1/2 Marató: 1h 33' 39"

La setmana següent va ser el torn de Barcelona que , despres d'uns dies refredat, amb febre i problemes estomacals vaig acavar en 1:34:41... tenint en compte que vaig parar va estar prou bé. Ha estat pitjor les dues tirades llargues, de uns 34 km, que hem fet a la carretera de les aigües i que a la primera va sortir una mitjana de 4:52 min/ km i a la segona 5:03 min/km. Ja veurem qué passarà quan en comptes de 34 siguin 42,195 km... espero que les ganes supleixin el cansament, mal de cames i falta de rec al cap...


No hay comentarios: