domingo, 6 de abril de 2008

Cursa de Bombers.

No posava res des de dijous. Resum ràpid de divendres es 700 m. de crol per imprevistos durant el mati i la tarda... per tant va ser un dia de descans. Dissabte tocava bici pero va acabar tot en un entrenament de sèries descendents que em van fer patir bastant pero que per sort al ser dissabte la piscina era practicament buida i es un dels entrenaments d'aigua que millor he fet : sense estres, presses ni res. Total 2200 m. amb alguna sèrie que va sortir a 1:36 min/100m.

I avui Bombers; una cursa maca, ben organitzada i que a principis d'any pensava que serviria per baixar la marca feta a la Sant Silvestre. Després de la marató aquesta premisa va canviar per les molèsties de la cama dreta. De fet el quilometratge ha estat mínim i per tant insuficient per provar res. Vam parlar-ho amb l'Hector, que no està fallant ni una, i ja em va deixar clar que tal com estaven les coses hauria d'anar, si no hi havia problemes entre 43' i 44'.
Es pot dir que es el segon dia que he corregut des de la marató, i despres de l'entrenament de sèries de dijous.

He arribat a primera hora, i ja hi havia una riuada de gent amb samarretes vermelles i grogues baixant cap el Parc. Al cap d'una estona, algun trote i estiraments m'he trovat amb el Manel, Ricard i Gisela.
Al donar la sortida, als primers metres m'he adonat que la cama funcionava i m'he entusiasmat massa, despres de veure que el ritme era massa alt, 3:55 el 1er km, i per sota de 4 tambe el segon he afluixat, pensant en fer una mitja de 4:15 a 4:20 el km. Aquesta arrencada m'ha passat factura a partir del km 5 i he notat la falta de quilometratge. De totes formes he pogut dossificar el que em quedava, assumint que com a molt aconseguiria el temps previst. Patiment fins el km 9, sprint final d'1 km ( 4:04) i arribada en 43:17.
Donades les circumstancies un bon temps i, a mes a mes, he acavat content per com havia respost la cama... minuts més tard he vist que això no era ben be veritat i s'han presentat els problemes mecànics que s'han agreuxat durant tota la tarda... ja veurem demà.

La sorpresa del dia ha estat la cursa que ha fet el Ricard: 42:05 a la seva primera cursa... això sembla que nomes es el principi. Felicitats també pel carreron al Santi, Manel i Gise.

No hay comentarios: