martes, 8 de abril de 2008

Dia complet

Despres del mal rotllo d'ahir, el dia s'aixecat be...
La nit de diumenge a dilluns i ja des de diumenge a la tarda el mal de la cama dreta era massa fort: anava coix, si em girava al llit em despertava de dolor... total que pensava en anar al metge. Abans però vaig trucar el fisio, Jesus Sanz, per que m'aconselles. La visita va estar be, tipus brainstorming del seu equip pero amb mi devant: debat de les posibles causes com la falta o l'exces d'estiraments, probles de postura, cifosis, hiperlordosis, problemes lumbars, aplanament de la d noseque... i mentrestant l'Ainhoa donant-me canya entre l'abductor i el psoas. Para que coño quieres ir al medico??? i jo patint. Bé sembla que despres de repassar com estirava i de tornar a recordar-me els exercicis d'estirament de pit, psoas, diafragma, etc. vaig sortir d'allà mes o meys com vaig entrar: desanimat i pensant com collons vull fer tres triatlons de llarga distància si estic tirat despres d'una simple cursa popular de 10 km. A la nit mentres estirava anava pensant si em tornarien les inscripcions que ja he pagat i vaig estirar durant uns 45 minuts.
La sorpresa a estat aquest matí: m'he aixecat amb por de posar el peu a terra i No feia mal!!!! esperem que no sigui una il.lusió i duri he pensat... aixi que avui canya. He pogut fer l'entrenament d'aigua que no vaig fer ahir de 2000 metres de nedar, tecnica, peus , etc. i al migdia rodatge suau de 55' on han tornat a apareixer els dolors, pero estava corrent, cosa inimaginable feia 24 hores. Així avui ha estat un dia complet, esperem poder mantenir el ritme durant el maxim de temps. Entrenare fort. Pero intentare entrenar sa.

No hay comentarios: