lunes, 14 de abril de 2008

Dissabte: Duatló Sant Joan de les Abadesses





Aquest dissabte es va aixecar clar, radiant i amb molt sol. Despres de problemes de planificació d'horaris, menjars, preparacions i logistica variada es va donar sortida a la Duatló Sprint a les 15:30. La primera part de la cursa es dura, una pujada suau pero mantinguda de 2,5 km. Aqui ja em vaig posar al meu lloc i sortir d'aqui va ser dificil. 1er km a 4:09, 2on a 4:23, 3er 4:07, 4rt 3:48 i 5e a 4:01. Total uns 20:30 els primers 5 km. Transició molt rapida on vaig trobar el Marcos que havia perdut ja al 1er km. A la bici es potser on mes be m'ho vaig passar: em vaig trobar fort i inclus vaig tirar del grup a estones.
Una estirada al final ja arribant a St. Joan em va fer despenjar-me del grup i vaig haver de patir força per tornar-lo a agafar. A partir d'aqui a patir una altre cop: via crucis cap a dalt a un ritme superior als 5' /km per fer els 2,5 km finals en 12'. Al final posició 146/160 sobre 221. Una millora respecte de l'any passat i mes tenint en compte la irregularitat dels entrenaments aquestes ultimes setmanes i de que es tracta d'una duatló. Les fotos que penjo son de la Mari i l'Olga.








No hay comentarios: