viernes, 6 de junio de 2008

Entre setmana.

Dimecres vaig començar d'hora i vaig poder entrenar al matí. Era el tercer dia consecutiu d'aigua i encara no he arribat al volum que toca i ja vaig començar a sentir cansament de la part superior. Res significatiu, però com la sessió important era al vespre em vaig estalviar alguna sèrie de 200m. Estava satisfet pels 1200m. de tècnica fets, ja que feia dies que em costava ficar la tècnica als entrenaments. Al vespre, o millor dir a la nit, les 10, vaig sortir a còrrer. No volia tornar-me a trobar com altres dies que surto tard i em vaig prendre un gel i una mica d'aigua. Si ho faig a les competicions per què no als entrenaments? La cosa va funcionar i e mva donar el punt d'energia que falta a questes hores, més quan fa estona que no menjes res. Era la primera sessió de "qualitat" que em posava l'Hèctor des de la preparació de la marató, pels problemes de la cama dreta. Dic "qualitat" per que el meu ritme crec que ha baixat considerablement, tres sèries de 15' a entre 4:30 i 4:40, les vaig fer molt bé a nivell cardiovascular però les molèsties de la cama s'han despertat. No vaig fer cap recta, ni acceleració brusca i intentaré cuidar la cama.
Dijous, com havia avançat entrenaments vaig fer l'espinning que no havia fet dilluns, i que tenia com 3a sessió. Pulsacions màximes 170. Bé.
Avui aigua un altre cop 2.200 m. i carrera que faré aquesta tarda i que crec que retallaré dels 50' previstos a 30-40 minuts per no carregar.
En definitiva una setmana on comencem a pujar volum i que, havent estat dificil, amb entrenaments a les 7 del matí i 11 de la nit, he pogut complir. Content.

1 comentario:

Anónimo dijo...

luisito,

pia por favor la cursa de salou q tengo ganas de ver tus sensaciones y tiempos. pon alguna fotillo q siempre apetece.
por cierto apuntado quedo a barcelona .