miércoles, 11 de junio de 2008

Triatló olímpic de Salou i una mica més...


Ho havia deixat, per motius tècnics, divendres. La informàtica es així.
Ressenya de uns quants dies:
Dissabte vaig fer una sortideta en bici per gaudir del matí, de les vistes de Barcelona, de la fresca, etc. Pujada al forat del vent i una mica més cap a Cerdanyola i tornar cap a casa, intentant entrenar ( o assajar) les pujades i baixades ràpides de la bici. Al final, no hi havia temps per res més, 60' de pujades, cadència alta, proves, etc.

Diumenge calia matinar: volia arribar a les 7:30 a Salou per poder concentrar-me, escalfar, tenir-ho tot preparat, però no va poder ser. El despertador va sonar tard i tots a còrrer. Vam arribar a Salou molt be de temps, entrada a boxes i preparació de material sense gairebé ni pensar què havia de fer. L'any passat portava tres dies mental.litzant-me. Quan arribem a l'aigua, desprès de trobar en Miquel i al Santi, i encara discutinem sobre on ens posavem, vaig sentir la sirena: a còrrer. Total que en un moment em trobava amb el cap sota l'aigua, veient bombolles i rebent cops per tot arreu. Natació relaxada, potser massa dossificant-me i dit sigui de pas, donant algun passeig pels voltants que em van separar del grup. Al final de la primera volta vaig coincidir amb el Santi i vam fer practicament tota la segona volta junts. Sortida de l'aigua en aprox. 30' - 31', i ja vaig veure que no anava gaire bé: hi havia molt poques bicis a boxes. T1 i veig alguna cara ( i cul ) coneguts, comencem a pujar i trec el gel i l'aigua per tenir els dipòsits plens quan em va passar el Santi: vamos, vamos!!!!
Vamos???? jo amb el gel a la mà, en pujada i ell dins d'un grupet bastant maco... ara els agafo, vaig pensar. I aquest ara es va convertir en veure'ls de no massa lluny però la bici la vaig fer sol el 40 km. Pujant a ritme i baixant a tope... per anar sol no em puc queixar: mitja de gairebé 33 km/h en un circuit amb desnivells, l'únic problema es no haver estat capaç d'agafar-me a cap grup.
T2 baixo de la bici, i a còrrer. Sembla que estic corrent una mica més ja que mantinc aproximadament la posició de la bici. Primers quilòmetres lents, veig a Xavi, a Santi... intento anar a ritme i sembla que tinc marge per pujar el ritme. Desprès d'una bona estona, no vaig mirar el rellotge, veig el cartell de km 9, i penso que s'han quedat curts... apreta!!! pujo el ritme, veig gent davant meu i despres d'un sprint de 500 m. gir i acomençar la segona volta. Se m'havia anat el cap: estava acabant la 1a volta i creia que ja havia acabat, més de 170 pulsacions, unes dues hores d'esforç, i em quedaven 5km encara. Pardal!!!!
Al següent gir veig que el Xavi havia baixat molt el ritme i vaig pensar que el podia visitas, jeje!! apreto una mica i cada cop em vaig apropant mes i mes, el meu ritme ja era alt i faltaven un parell de quilòmetres, jo el veia a cada gir pero ell no...i el Santi que anava 3 o 4 minuts per davant apretant: Va que ya lo tienes!!! Els dos últims km. van ser l'entrenament important: A TOPE; QUE VAMOS DE VISITA!! a tot això al penultim gir el Xavi aixeca la vista i la càrrega d'energia seva es va multiplicar: va pujar el ritme lo suficient per que fos impossible agafar-lo i vaig entrar a 22'' d'ell. El comentari final va ser que això ens va "motivar a còrrer més".
I això que no som competitius. En definitiva un molt bon resultat: si bé a l'aigua em vaig perdre i vaig fer 1' 08'' més que l'any passat, a la bici, parada inclosa vaig baixar 6' 35'' i el millor es que a la carrera he retallat uns 10 minuts. En total un quart d'hora menys... i sense patir gaire.
Després la recuperació perfecta, genms de cansament. Dilluns sessió de força a la classe de Bodypump, piscina suau. Dimarts aigua 2.400m. i un espinning i ahir sessió forteta de carrera, 10' + 20' a 4'35'' + 2 rec + 20 a 4'34'' + 5' ref. + estiraments. Molta estona amb Xavi, Santi i Ricard, arribant als 3:30 i treient el fetge per la Diagonal. Les cames estaven bé, el cor també i el fet d'haver menjat abans em va fer que pogués seguir-los.
Avui seguirem sense descans!!!
Distancies setmanals:
SW: 9.400 m.
B: 85 km
R: 33 km
Acumulat des de l'inici de temporada:
SW: 98.000 m.
B: 1.584 km.
R: 1.045 km.
SW:

1 comentario:

Anónimo dijo...

Feliçitats per la millora!!
Ens veiem a Banyoles!!
Salut