lunes, 16 de junio de 2008

Volum

He continuat amb els problemes informàtics i per això sembla que tot s'ha aturat, però no: dijous i divendres no van ser dies gaire carregats d'entrenaments, dues sessions de piscina a les que em trobo molt lent, mes lent que fa uns mesos i un spinning.
Dic més lent i és així, alguna cosa he modificat que em fa anar mes a poc a poc, haurem de descobrir-ho.
Bé amb aquestes sensacions arribem a dissabte, sortida d'hora cap el riu a còrrer. Escalfament de casa al riu, calibració del pulsòmetre i baixada cap el mar i tornar a pujar cap a dalt. Per primera vegada vaig passar de la zona pavimentada. El ritme suau, i cap a dalt fins passar la fàbrica de ciment, pràcticament a Montcada. MItja volta i a l'arribar al passeig de Sta. Coloma, cap a casa. Va ser una tirada llarga, 90' aproximadament, sol i sense música. Crec que va ser mes un entrenament de cap que de cames. Les sensacions de desprès de l'entrenament van ser molt bones de cansament sense dolor, cosa que no passava des de fa molt temps.
Diumenge vam quedar d'hora amb el Santi, i despres de retocs mecànics vam agafar camí de Girona. Vam sortir des de Gualba, la recta d'Hostalric cap allà es fa ràpida, molt ràpida entre 35 i 40 km/h. A partir d'Hostalric els petits desnivells es salven rapidament i sense gaire esforç. La mitja era alta d'uns 33 a 35 km/h. A l'arribar a Girona, ja començo a patir la posició forçada de la bici nova: mal a les mans, a l'entrecuixa, etc... això es farà etern, vaig pensar. L'objectiu eren 120 km o 4 hores: vam continuar i als 62 km aprox. vam girar cua. La ruta es perfecta per rodar ràpid amb molt poc trànsit i tobogans continus. Santi anava tirant devant i jo a certa distància per poder anar acoplat. SSeria més tard quan vaig intentar anar a roda i m'era impossible: portavem uns 95 km quan comencen les pujades que ens duran un altre cop a Hostalric quan veig un cartell de 15 km, em vaig enfonsar completament: sense res de menjar ni aigua ni cames intentava a nar ràpid i era pràcticament impossible per mi anar a mes de 27 o 28 per hora.
Un forat d'aquells que si t'agafa a una cursa, suposo que ho deixes tot i t'en vas... Despres de molt patiment arribem a la recta aquella que era tant ràpida d'anada i que ara semblava una pujada a un port de primera, i el Santi que cada cop era més lluny. Parada i aturada de rellotge a 125 km i una mitja de 29 i pico, gairebe a 30 amb més de quatre hores a sobre de la bici. Volum i descobriment de noves sensacions: seguir l'entrenament nomès per arribar a casa, o com seguir a sobre d'una màquina de tortura quan ja estas completament buit... una cabronada.
Avui despres d'aquest cap de setmana tocava sessio de pump ( força-resitència) i 2000m. d'aigua, però psicologicament no estava per fer dues sessions, així que 500m. d'escalfament, 500m. amb aletes, 500m. més amb aletes i manoples i 3 x 100m. entre 1:37 i 1:40 per acabar amb 200m. tranquils. La sessió de força l'he canviat per una sauna i bany d'aigua freda i gel.