sábado, 1 de marzo de 2008

Bona nit!

Ara si, ja està tot fet, només falta fer-la: entrenaments, dietes, roba, massatges, cures especials, vitamines, inscripcions, recollida de dorsal... ara nomès falta còrrer el 42,195 metres. Avui em sento descansat, amb les piles a tope, la cama no em fa mal ( encara que no he corregut) i el que es millor: tinc ganes de còrrer. Divendres ja en tenia i quan tocava només 30' de trote vaig fer el doble. Bé ara ja és història, espero estar demà amb les mateixes ganes d'avui i sobre tot enrecordar-me d'aqueste ganes quan arribin els moments durs i pensar que he trigat molts anys a pendre la sortida i que per tant ara recordo l'objectiu que m'ha portat fins aquí: còrrer la Marató, es a dir, acabar-la. I espero demà poder escriure les sensacions bones i dolentes, que m'hauran portat des del km 0 fins l'arribada. Me'n vaig a dormir! Bona nit!

No hay comentarios: