jueves, 20 de marzo de 2008

RECUPERAT.... O AIXO SEMBLA.

Setmana de tornada als entrenaments regulars, amb mes aigua i bici i amb bones sensacions a les cames si be no estic recuperat.
Divendres passat BP i diumenge retrovament amb la bici i la colla de Rubi: sortida de 75 km fent l'Ordal desde Rubi i anant cap a Sant Sadurni, Gelida i Martorell. Una sortida molt maca amb poc transit amb molt desnivell al principi i mes plana al final. A nivell cardiovascular em vaig trobar molt be pero les cames no s'enrecordaven de la bici. Vaig patir una mica a la tornada per una falta d'atencio vaig perdre el grup i va costar agafar-los. No va estar malament per ser la segona sortida despres de la marato. Aquesta setmana de moment retrobament amb la piscina i entrenaments de 1100, 2100 i avui 2000 metres a ña piscina de Sant Celoni, amb bones sensacions i bons temps. La carrera es mes footing que running pero es tracta de recuperar-se: tirades de fins a 40' i a ritmes lents. Avui sembla que els dolors s'han quedat en molesties... aixo comenca a arrencar.

No hay comentarios: